وزیر نفت:
۴.۵ میلیارد دلار سرمایه به توسعه بخش بالادست گاز در فارس اختصاص مییابد
وزیر نفت اعلام کرد که وزارت نفت دولت سیزدهم در بخش فشارافزایی و توسعه میدانهای گازی استان فارس ۴ میلیارد و ۵۰۰ ملیون دلار سرمایهگذاری میکند.
مديرعامل شركت نفت مناطق مركزي ايران:
تحقق برنامه توليد نفت و گاز شش ماهه نخست سال 1400 در غرب كشور
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، از تحقق بيش از100 درصدی توليد نفت و گاز در نیمه نخست سال جاری در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب خبر داد.
صعود یکی از کارکنان منطقه عملیاتی پارسیان به قله دماوند
"حسین ساریخانی" از کارکنان پیمانکاری حراست منطقه عملیاتی پارسیان به قله دماوند صعود کرد.
جلسه پیش بینی بهره دهی چاههای شرکت نفت مناطق مرکزی ایران/غرب+تصویر
جلسه پیش بینی بهره دهی چاههای شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در مناطق تحت بهره برداری شرکت نفت و گاز غرب برای نیمه دوم سال 1400 با رعایت پروتکل های بهداشتی و بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
موافقت اوجی با استخدام محمدرضا گرایی در وزارت نفت
وزیر نفت با درخواست محمدرضا گرایی، قهرمان ایران در رقابتهای جهانی کشتی فرنگی برای استخدام در وزارت نفت موافقت کرد.
با توسعه میدان های گازی؛
زاگرس جنوبی، نقش بسيارتاثيرگذاری در تامين گاز كشور ايفا خواهد نمود
مديرعامل شركت نفت مناطق مركزی ايران، در جلسه پيش بينی بهره دهی چاه های اين شركت گفت: با اجرای طرح های توسعه ای، نگهداشت تولید و احداث ایستگاه های تقویت فشار گاز، زاگرس جنوبی، نقش بسيار تاثيرگذاري در تامين گاز كشور ايفا خواهد كرد.
وزیر نفت:
خبرهای خوبی در زمینه قراردادهای نفتی و تهاتر نفت در راه است/فرش قرمز وزارت نفت برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی
وزیر نفت گفت: بهزودی خبرهای خوبی در زمینه تنوع قراردادهای نفت خام و میعانات گازی و تهاتر نفتی اعلام میشود.
با دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران انجام شد
تدوین برنامه راهبردی مدیریت زنجیره تامین کالای نفت با رویکرد اقتصاد مقاومتی
با دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، تهیه، تدوین و اجرای برنامه راهبردی مدیریت زنجیره تامین کالای شرکت ملی نفت ایران با رویکرد اقتصاد مقاومتی در دستور کار مدیریت پشتیبانی ساخت و تامین کالا قرار گرفت.
جلسه پیش بینی بهره دهی چاههای شرکت نفت مناطق مرکزی ایران/زاگرس جنوبی+تصویر
جلسه پیش بینی بهره دهی چاههای شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در مناطق تحت بهره برداری شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی برای نیمه دوم سال 1400 با رعایت پروتکل های بهداشتی و بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.